Szczegółowy cennik pozycjonowania witryn firm operujących w Szczecinie, jak i we wszystkich dużych miastach, może różnić się od propozycji, które przedstawiamy podmiotom działającym w mniejszych miejscowościach. Dlaczego tak się dzieje? Przede wszystkim dlatego, że Szczecin, Warszawa czy Kraków to miasta, gdzie panuje zdecydowanie większa konkurencyjność. Znacznie trudniej „przebić się” tam do czołówki wyników wyszukiwania, jeśli działamy w obrębie którejś z bardzo popularnych branż. Gastronomia, ogumienie, turystyka – w tych gałęziach gospodarki strony internetowe toczą ze sobą szczególną walkę o widoczność.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Google wyróżnia strony przyjazne dla użytkownika, które są linkowane z tematycznych serwisów, mają dobrą historię domeny, są zoptymalizowane według wytycznych wyszukiwarki oraz oferują odbiorcy sporo wartościowej treści. To znaczy jakiej? Przede wszystkim odpowiadającej na potrzeby użytkownika, czyli zapytania, które wpisuje on w Google. W praktyce oznacza to, że wysokiej jakości teksty muszą zawierać w sobie właśnie te popularne zapytania, czyli, mówiąc językiem specjalistycznym, słowa kluczowe. Tylko wtedy strony internetowe mogą znaleźć się w tak zwanym top 10. Nasza agencja, z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży SEO, oferuje pozycjonowanie firmom ze wszystkich branż, działającym w całej Polsce – w tym także w Szczecinie. Specjaliści firmy Widzialni.pl zawsze są na bieżąco z najnowszymi wytycznymi Google i stosują sprawdzone metody, aby osiągnąć dla Klientów najlepsze pozycje w przystępnej cenie.

Cennik pozycjonowania stron internetowych – Szczecin

Pozycjonowanie jest usługą elastyczną oraz uzależnioną od wielu różnych czynników (stan domeny, konkurencyjność branży, obszar prowadzenia działalności, liczba wybranych przez klienta słów kluczowych), dlatego nie obowiązuje tu jeden konkretny i niezmienny cennik. Zawsze cena usługi jest ustalana indywidualnie z Klientem. Prace nad stroną zaczynają się od jej dogłębnej analizy (obejmującej historię, linki przychodzące, wychodzące). Strona internetowa to podstawowe źródło wiedzy potencjalnego klienta o Twojej firmie, dlatego warto zadbać o jej dostępność oraz kondycję (treści, meta tagi, nasycenie frazami). Zaufaj specjalistom i docieraj do większej liczby użytkowników.

FrazaOpłata
kominiarz Szczecin69 PLN
lakiernik Szczecin69 PLN
ślusarz Szczecin59 PLN

Opłaty w tabeli są kwotami przykładowymi i mogą ulec zmianie.