Od idealnego kandydata wymagamy:

  • dobrej znajomości Google AdWords i AdWords Editor, Google Analytics i Google Tag Manager oraz zagadnień związanych z SEO i SEM
  • wykształcenia minimum średniego
  • umiejętności pracy pod presją czasu, odporności na stres
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • komunikatywności, zaangażowania i sumienności
  • pozytywnego nastawienia
  • dodatkowym atutem będzie posiadanie certyfikatów Google

Główne zadania

  • planowanie i realizacja kampanii Google AdWords
  • optymalizacja kampanii
  • raportowanie kampanii
  • kontakt z klientem
  • wspieranie prac działu handlowego

Oferujemy:

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w bardzo dynamicznym środowisku branży internetowej
  • pewność zatrudnienia w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • szkolenia produktowe
  • możliwość nauki i podnoszenia kwalifikacji
  • motywacyjny system wynagrodzeń
  • koleżeńską atmosferę w zgranym i wesołym zespole
Przed wysłaniem zapytanie rekrutacyjnego zapoznaj się z naszą Polityką prywatności
Jeśli zainteresuje nas Twój życiorys, skontaktujemy się i zaprosimy na rozmowę.