Od idealnego kandydata wymagamy:

  • łatwości i lekkości pisania
  • umiejętności pisania bez błędów (stylistycznych, gramatycznych, ortograficznych, itp.)
  • kreatywności, umiejętności twórczego myślenia
  • dobrej organizacji pracy
  • znajomości aplikacji biurowych: MS Office (Word, Excel), OpenOffice (Writer, Calc)
  • mile widziani studenci i absolwenci kierunków humanistycznych (np. polonistyka, pedagogika, psychologia, socjologia, dziennikarstwo)

Główne zadania

  • tworzenie kreatywnych tekstów sprzedażowych i informacyjnych na strony internetowe klientów (m.in. opisów produktów) oraz specjalistycznych tekstów SEO,
  • przygotowanie treści na potrzeby własne firmy
  • bieżąca współpraca z działem SEO
  • wspomaganie innych aktualnych zadań Działu Copywritingu

Oferujemy:

  • praktyki trwające 1 miesiąc
  • okazję do zdobycia nowych umiejętności oraz praktycznej wiedzy
  • zdobycie doświadczenia zawodowego
Przed wysłaniem zapytanie rekrutacyjnego zapoznaj się z naszą Polityką prywatności
Jeśli zainteresuje nas Twój życiorys, skontaktujemy się i zaprosimy na rozmowę.