Od idealnego kandydata wymagamy:
- łatwości i lekkości pisania
- umiejętności pisania bez błędów (stylistycznych, gramatycznych, ortograficznych, itp.)
- kreatywności, umiejętności twórczego myślenia
- dobrej organizacji pracy
- znajomości aplikacji biurowych: MS Office (Word, Excel), OpenOffice (Writer, Calc)
- mile widziani studenci i absolwenci kierunków humanistycznych (np. polonistyka, pedagogika, psychologia, socjologia, dziennikarstwo)
Główne zadania
- tworzenie kreatywnych tekstów sprzedażowych i informacyjnych na strony internetowe klientów (m.in. opisów produktów) oraz specjalistycznych tekstów SEO,
- przygotowanie treści na potrzeby własne firmy
- bieżąca współpraca z działem SEO
- wspomaganie innych aktualnych zadań Działu Copywritingu
Oferujemy:
- praktyki trwające 1 miesiąc
- okazję do zdobycia nowych umiejętności oraz praktycznej wiedzy
- zdobycie doświadczenia zawodowego
Jeśli zainteresuje nas Twój życiorys, skontaktujemy się i zaprosimy na rozmowę.