Program partnerski SEO/PPC to:
Atrakcyjne stawki prowizyjne.
Współpraca jawna oraz w modelu niejawnym tzw. white label.
Prowizja wypłacana przez cały okres trwania umowy.
Przejrzysta umowa.
Support merytoryczny.
Wyślij zgłoszenie
Najważniejsze Korzyści dla Twojego biznesu:
Stałe wpływy pasywne.
Poszerzenie portfolio usług.
Darmowe konsultacje i wytyczne SEO dla Twojego biznesu
Szkolenia w zakresie produktu i technologii dla pracowników
Partner z wieloletnim doświadczeniem realizujący najbardziej wymagające projekty
Dla kogo dedykowany jest program partnerski SEO?
Praktycznie każdy podmiot, który może zarekomendować nasze usługi Klientom biznesowym. Współpracowaliśmy zarówno z biurami rachunkowymi jak i kancelariami prawnymi czy nawet pośrednikami nieruchomości. Jednak najczęściej naszymi partnerami zostają:
Agencje interaktywne
Agencje PR i Social media
Domy mediowe
Webmasterzy
Freelancerzy
Bez względu w jakiej branży i jakim budżetem dysponuje Twój Klient, znajdziemy dla niego optymalne i uczciwe rozwiązanie. Nasze elastyczne usługi można dopasować zarówno do potrzeb dużych korporacji międzynarodowych, jak i firm o zasięgu lokalnym. Poza ogólną wyceną możemy utworzyć również spersonalizowaną, nietypową ofertę.
Jak przebiega współpraca w ramach programu partnerskiego?
Rekomendujesz nasze usługi Swoim Klientom i przekazujesz nam informacje o zainteresowanych podmiotach. To wszystko! Kwestie ofertowania, formalności, obsługi czy rozliczeń pozostawiasz nam.
Na podstawie Panelu Partnerskiego online, w każdej chwili sprawdzisz aktualny status swojego Klienta oraz należną prowizję za polecenie. W ramach programu partnerskiego zapewniamy materiały marketingowe w formie elektronicznej.
W modelu współpracy white label, umowę podpisujesz bezpośrednio z nami, a kwestie Klienckie pozostawiamy Tobie. Co istotne w tym modelu końcowa cena za nasze usługi zależy tylko i wyłącznie od Ciebie.
Ile możesz zarobić?
Nasi partnerzy wybierają najczęściej jeden z dwóch modeli prowizyjnych w programie partnerskim.
Model ilościowy
Model ilościowy, gdzie stawka prowizyjna uzależniona jest od ilości aktywnych Klientów.
ilość aktywnych Klientów | 1-5 | 6-10 | 11-15 | 16-20 | 21-25 | 25+ |
---|---|---|---|---|---|---|
stawka prowizji m-c | 10% | 12% | 14% | 16% | 18% | 20% |
Model jakościowy
Model jakościowy, uzależniony od wysokości miesięcznej opłaty jaką będzie uiszczał Klient.
Wysokość pojedynczego kontraktu zł netto m-c |
<1000 | 1001-2000 | 2001-4000 | 4001-6000 | 6001-8000 | >8001 |
---|---|---|---|---|---|---|
stawka prowizji m-c | 10% | 12% | 14% | 16% | 18% | 20% |